Keds has arrived

Her er de så som jeg har ventet på i 2,5 uge, og jeg er såååå glad for dem, især efter at mine elskede hummel/bianco sneakers er slidt så meget op af at gå herover at der er gået hul i hælen.

Så var det at min dejlige mand, fandt ud af at på keds hjemmeside kunne man selv designer sine egne sneakers, og da jeg sidste år havde forsøgt at designer mine egne sneakers fra et andet mærke, men fandt ud af at de ikke havde i min størrelse, gik jeg straks igang med at designer et par keds sneakers. Ville dog havde støvlen, og det havde de kun i herremodellen, så mig ned i en butik og få målt min størrelse i herrestørrelse, og tilbage og bestille dem.

Billedet som er på skoene, er et jeg selv har taget på Time Square, og som jeg også bruger som header her på bloggen.

og her er de så – de passer perfekt og jeg er super glade for dem, selvom de har været en gode rejse undervejs.

Kan kun på det varmeste anbefale www.keds.com

( Here they are, as I have been waiting for 2.5 weeks and I am so happy for them, especially after my beloved hummel/bianco sneakers are worn as much, so they are gone a hole in the heel, by going over here.
So it was that my wonderful husband found out, that on Keds site i could design my own sneakers, and when I last year had tried to design my own converse, but found out that they had not in my size, I went immediately to design a pair of Keds sneakers.
The picture on the sneakers is my own, take on Time Square, which I also use as a header here at the blog. And here they are – they fit perfectly and I’m super excited for them, though they have a good trip underway. Can only warmly recommend http://www.keds.com)

3 thoughts on “Keds has arrived

  1. Oh man! De er jo for fede!!! Synd jeg ikke går i den slags sko, så var jeg på med det samme. Men fede er de godt nok!! Tillykke med dem. Super minde hva! Tør du overhovedet gå i dem 😀

    • Tak – ja det er et super minde herfra, jeg er så glad for dem. Jeg har kun haft dem på én aften, her er desværre alt for varmt tl at have sneakers på for tiden.

  2. Pingback: NY sneakers « Cph Live

Skriv et svar

